8 Aralık 2014 Pazartesi

NARS Velvet Matte Kalem Ruj- Cruella


Kırmızı rujlarla aranız nasıl? 

Eğer sizde benim gibi kırmızı rujların çok iddialı olduğunu düşünen ve günlük hayatında çok fazla kullanamayan biriyseniz Cruella fikrinizi değiştirebilir. Kırmızı rujları halihazırda seviyorsanız da farklı bir alternatif olacaktır.


NARS'ın Velvet Matte kalem rujların ipeksi ve yarı mat bir yapısı var. Renkler çok canlı durmasına rağmen aynı zamanda mat bir görünüm veriyor. Kalıcılığı ise 3-4 saat civarında. Sürülüşü çok kolay, kalem şeklinde olduğu için normal rujlardan çok daha kolay uygulanıyor. 

Bana göre tek olumsuz özelliği yumuşak bir yapısı olduğu için ucunu açması zor olabiliyor. Bunun da basit bir yöntemi var; kalemi minik bir havluya sarıp buzdolabından 10-15 dk beklettikten sonra kalemtraş ile kolayca açılabiliyor.










Rengi ise muhteşem canlı bir kırmızı! Fazla söze gerek yok fotoğraflarda rengin güzelliği çok net ortada.






NARS ürünlerini Sephora veya NARS mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 75 tl.


2 yorum:

Problem Cadı dedi ki...

bu rujdan bende de var, bence harika bir ruj kendisi :) ama ben sizin gibi güzel süremiyorum. güzel günlerde kullanın.

ben de bloguma beklerim..ve bir de çekilişim var, katılırsanız sevinirim, görüşmek üzere :)

http://problemwitch.blogspot.com.tr

Adsız dedi ki...

Kırmızı ruj her bakımlı kadına yakışıyor. Güle güle kullanın. happyrose692@gmail.com