10 Haziran 2014 Salı

Yunan adaları turu/ Mykonos - Santorini

Bir süredir yoğunluktan ve tatilden dolayı bloğa yazı yazamadım ama çok yakında yine aynı performansla geri dönmeyi planlıyorum. Ben yazılarımı yazmaya başlayana kadar Yunan adalarına yapmış olduğumuz tura dair vlogları sizinle paylaşmak istedim.

İlk olarak Mykonos ve Santorini adalarına dair videoları izleyebilirsiniz, son ada olan Rodos videosu ise birkaç gün içinde yayında olacak.

Aranızda Yunan adalarına gitmek isteyenler varsa umarım birazcık fikir verebilirim :)


İyi seyirler :)




Mykonos Adası






Santorini Adası



1 yorum:

viva dedi ki...

Tatlimmm harikaaa olmusss, iki kere baktim videolara, icim acildi resmen :D Cok cok güzel, alisveris sokaklari harika, mikanostaki takilara bayildim ayrica, ama deniz manzarasida cok güzeldi, cennet gibi :)