14 Nisan 2014 Pazartesi

Givenchy Le Rouge Brun Vintage

Bugüne kadar birçok ruj tanıttım ama iddia ediyorum bugün tanıtacağım ruj kesinlikle aralarında en iyisi! Aldığım günden beri favorim ve bunun kolay kolay değişeceğini de sanmıyorum! Bir rujun hiç mi kötü özelliği olmaz?

1) Ambalaj: Givenchy Le Rouge ambalajları deri-metal karışımı ve oldukça şık! Biraz ağır olmasına rağmen o kadar şık bir ambalaj ki ağırlığı hiç problem değil. 

2) Renk verme özelliği ve kalıcılığı: Bu serideki renklerin hepsi birbirinden güzel ve görünen rengi birebir dudakta elde edebiliyorsunuz. Kalıcılığı ise inanılmaz! Saatlerce hiç tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.

3) Nemlendirme özelliği: Bugüne kadar kullandığım birçok rujda mutlaka az ya da çok dudağı kurutma problemi yaşadım, fakat bu ruj asla dudağı kurutmuyor. Tam tersi o kadar ipeksi bir yapısı var ki dudağın sürekli nemli kalmasını sağlıyor.

4) Yapı: Kremsi ve yarı mat bir yapısı var. Çok ışıl ışıl durmuyor fakat çok da mat değil. Paraben içermiyor. İçerisinde bitki özleri ve yağları var, ayrıca hiyalüronik asit içeriyor. Tüm bu içerikler kalıcılığını ve nemlendirme özelliğini veriyor.

5) Renk: Kahverengi alt tonlu oldukça hoş bir pembe. Ambalajında bir tık daha kahve görünse de dudağa sürüldüğünde biraz daha pembe duruyor. Ama şahane bir renk, oldukça şık ve sofistike duruyor bence!









Bir süredir favorim olan ve uzun süre de favorim olmaya aday Givenchy Le Rouge Brun Vintage'ı beğendiniz mi? Sizin bir rujdan beklentileriniz neler?

5 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Ben geçen Sephora alışverişimde hediye edilene kadar Givenchy rujlarını kullanmamıştım. Sanırım aynı seri değil; ama ben de elimdekinden çook memnun kaldım! Kesinlikle yorumlarına katılıyorum. Ayrıca da sana çook yakışmış! Güle güle kullan, sevgiler!

Unknown dedi ki...

Rengine bayıldım. Size de çok yakışmış. Fiyatı tahmin ediyorum ki pahalıdır. Ama yine de ilk fırsatta gidip bir göz atmaktan zarar gelmez:)

Kozmookur dedi ki...

Harika görünüyor :) güle güle kullan :)

audrey dedi ki...

rengi ve ambalajı çok güzelmiş bir sephora ziyaretimde bakacağım.. güle güle kullan..

Unknown dedi ki...

sana gerçekten çok yakışmış Aynlincim benimde sevdiğim rujlardan biridir givenchy Güle güle kullan :)