12 Nisan 2014 Cumartesi

Deborah Milano 7 Days Long Oje "854"

Herkese merhaba :) Bugün size kırmızı ojelere bakış açımı değiştiren bir oje göstermek istiyorum. Nedendir bilmem kırmızı ojelere karşı çok ön yargılıyım, sanki bana yakışmıyormuş gibi geliyor, çevremdeki herkes aksini söylese de bir türlü kullanmaya alışamadım. Kullandığım nadir zamanlarda da ya kiremit tonlarında ya da şarap rengi koyuluğunda ojeler tercih ediyorum. Deborah Milano 7 Days Long "854" numara ise turuncuya dönük ve oldukça iddialı bir kırmızı olmasına rağmen inanılmaz hoşuma gitti! Bu oje resmen yanıyor :) Tam ateş kırmızısı! Deborah Milano ojelerde şişedeki rengi birebir tırnaklarımda elde edebiliyorum. Üstelik kalıcılığı da oldukça başarılı. Tırnaklarımda 3 gün kalmasına rağmen hiç soyulma olmadı. Bu ojenin iddiası 7 güne kadar tırnakta kalması ama hangimiz bir ojeye o kadar uzun dayanabiliyoruz değil mi? :) En azından ben dayanamıyorum. Neredeyse her gün, en fazla günaşırı ojelerimi değiştiririm. 

En sevdiğim özelliklerinden biri de çok çabuk kuruması. Sürüldükten kısa bir süre sonra kuruyor. Fırçası da sürülüşünü kolaylaştırıyor, ideal boyutlarda bir fırçası var, orta kalınlıkta. 












Deborah Milano ojeleri Watsons mağazalarında bulmak mümkün. Fiyatı 6,90 tl. Bu rengi bulamasanız bile çok yakında satışa çıkacak emin olun ;)





1 yorum:

Şeyma Aydemir dedi ki...

Çok yakışmış :) Güle güle kullan