5 Mart 2014 Çarşamba

Rimmel London Scandaleyes Retro Glam maskara incelemesi

Bir maskaradan beklentileriniz neler? Hacim vermesi? Kirpikleri tek tek ayırması? Uzatması? Benim için en önemlisi kesinlikle hacim vermesi. Yani birçok markanın iddia ettiği gibi takma kirpik etkisi yaratmasa bile kirpiklerimi dolgun göstermesini isterim. Daha önce bahsettiğim gibi bugüne kadar en çok memnun kaldığım maskaralardan biri Bourjois Volumizer, diğeri ise Benefit They're real


Rimmel London'ın Scandaleyes Retro Glam maskarası benim için günlük makyajım için kullanabileceğim, doğal görünüm veren bir maskara. Evet kirpikleri tek tek ayırıyor, daha uzun görünmelerini de sağlıyor ama kesinlikle hacim vermiyor. Özel günlerde yapılacak makyajlar için uygun değil, çünkü özel makyajlar için takma kirpik kullanılmadığı sürece kirpiklerin dolgun görünmesi çok önemli. Kum saati şeklindeki fırçası ise ulaşmakta zorlandığımız uç kirpiklere kolayca ulaşmayı sağlıyor, oldukça pratik bir fırçası var. Rengi de güzel bir siyah.

Bu maskarayı Watsons mağazalarında bulabilirsiniz, fiyatı 15 tl civarındaydı. 










Retro Glam maskarayı denediniz mi? Maskaradan beklentinizi karşılıyor mu merak ediyorum paylaşın benimle :)


Sevgiler ^_^

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba Aylin :)
Watsons da kadınlar günü nedeniyle büyük bir indirim vardı, ben de indirimden de faydalanarak aldım bu ürünü ve dediğin gibi çok hacim vermese de hoşuma gitti hemen bugün kullandım :)