3 Şubat 2014 Pazartesi

Sevgililer günü makyajı

Sevgililer günü için ne düşünüyorsunuz? Açık söylemem gerekirse sevgililer günü benim için eşimin bana hediye almasını sevdiğim ama ona hediye almaya üşendiğim bir gün :) Gerçi sevgililer günü bahane, her gün hediye gelse ben sıkılmam zaten :) 

Sevgililer günü çok yaklaşmışken o akşam planı olanlar için bir makyaj alternatifi göstermek istiyorum. Bugün göstereceğim makyaj biraz iddialı, eşiniz/sevgiliniz sizi güzel bir yemeğe götürecekse çok uygun bir makyaj olabilir. İlerleyen günlerde daha soft makyajlar paylaşmayı düşünüyorum.





Kullandığım ürünler







Bu makyajda göz makyajının en önemli noktası aşağıda görmüş olduğunuz tonlarda göz farları





Bu güne özel kıpkırmızı bir ruj olmazsa olmaz






Ve işte sonuç 








Göz makyajında püf noktası kahverengi- toprak tonlarında göz farlarını üst göz kapağına uyumlu bir şekilde uygulamak. Eyeliner yerine de siyah bir göz farını açılı bir fırça ile sürmek. Alt göz kapağı çizgisine de kahverengi göz farı ve göz kalemi uygulamayı unutmuyoruz.









Sevgililer gününüz şimdiden kutlu olsun ^_^ 

1 yorum:

Esra Takim dedi ki...

harika olmuş sevgililer günü makyajı çok güzel görünüyorsunuz.