15 Şubat 2014 Cumartesi

Şehirli kadının yeni kokusu Balmain Extatic lansmanı ve Balmain Extatic incelemesi


Balmain şehirli kadının vazgeçilmez kokularını bizimle tanıştırmaya devam ediyor. Ivoire de Balmain den sonra şimdi de Balmain Extatic ile karşımızda.  Balmain Extatic, mükemmel görüntüsüyle şıklığı ve cesareti nasıl bir araya getireceğini iyi bilen dikkat çekici, moda tutkunu kadınlardan ilham alıyor. Şehirli Balmain kadını Extatic ile vücut buluyor. 

Geçtiğimiz hafta Kuruçeşme La Mancha'da gerçekleşen güzel bir lansmanla Balmain Extatic'i deneme fırsatı buldum. Balmain Extatic, kristalize gül, Çin armudu, Osmanthus, gece yasemini notaları ve bebek orkidesinin çikolata aromasıyla birleşimiyle parfüme izini bırakıyor. Oryantal ve çiçeksi notaları ile hayatın kurallarından sıyrılmış, modern şehir kadınını simgeliyor. Fener ve kaşmir ağaçlarının zarafeti, Balmain koleksiyonlarının vazgeçilmez materyali Barenia derisinin kadifemsi dokunuşu ile birleşiyor. 


Bu parfümün benim için neler ifade ettiğini anlatmak istiyorum. Siz de benim gibi bir yasemin kokusu tutkunuysanız bu parfüme kesinlikle bayılacaksınız. Bugüne kadar içinde yasemin olan birçok parfüm kullandım ama aralarında en çok beğendiğim Balmain Extatic oldu. Çünkü yasemin kokusunu çok net bir şekilde alabiliyorum. İçerisinde birçok farklı nota olmasına rağmen bana göre şahane yasemin kokuyor. Kesinlikle vazgeçemeyeceğim parfümler arasına girdi bile!











Şehirli kadının kokusuna uygun bir dekor









Şahane bir manzara eşliğinde şahane bir kokuyla tanıştık










Bu güzel lansman için Teha Kozmetik'e teşekkürler









Parfümün kutusu bile çok şık ve ışıl ışıl








Parfümün şişesi inanılmaz şık, gold ve siyah detaylar dikkat çekiyor. Tam da şehirli kadını yansıtıyor ne dersiniz?




Balmain Extatic parfümü Sevil Parfümerilerde bulabilirsiniz. 
50 ml EDP 192 TL
100 ml EDP 287 TL



Teha Kozmetik'e ve Burcu Hanım'a bu güzel davet için çok teşekkürler!

1 yorum:

Esra Takim dedi ki...

Parfümün şişesi de kutusu da çok şık, ben de yasemin kokusunu çok severim, koku sanki burnuma kadar geldi.