13 Ocak 2014 Pazartesi

Olmazsa olmaz 5 makyaj ürünüm

Deseler ki "Aylin tüm makyaj malzemelerini alıyoruz, aralarından sadece 5 tanesini alma saklama şansın var, hadi seç". Düşündüm de sanırım bu 5 malzeme ile de mutlu olabilirim :) Hepsini ayrı ayrı o kadar çok seviyorum ki.. Hadi bakalım neler varmış?





  1. Missha Perfect Cover BB krem: Kapatıcılığı şahane olan, cilde sağlıklı bir görünüm veren, bugüne kadar kullandığım en iyi BB kremlerden. Detaylı yazısını okumak için TIK TIK
  2. Benefit Gimme Brow kaş şekillendirici jel: Kaşlardaki boşlukları çok güzel dolduran ve şekillendiren, aynı zamanda bunu çok doğal bir şekilde yapan bir jel. Yazısını en kısa zamanda yazmayı planlıyorum
  3. NARS Dolce Vita dudak kalemi/ruj: Tek bir ruj seç deseler kesinlikle bunu seçerdim. O kadar güzel bir yapısı var ki, yumuşacık, ipeksi, rengi şahane bir dudak rengi. Detaylar için TIK TIK
  4. Bourjois Volumizer maskara: Bugüne kadar birçok maskara kullandım, Volumizer ise kesinlikle vazgeçilmezim. Okumak için TIK TIK
  5. Benefit Rockateur allık: En sevdiğim allık kesinlikle. Işıltısı, doğal duruşu, yapısı hepsi muhteşem. Okumak isterseniz TIK TIK




Benim vazgeçilmezlerim bunlar. Peki senin sadece 5 tercihin olsaydı hangi ürünleri seçerdin?






1 yorum:

Unknown dedi ki...

rimelle bb kremi hiç kullanmadım cok merak ettim doğrusu..