29 Ocak 2014 Çarşamba

Bourjois Colorissimo Roses muses ruj paleti

Bourjois'nın ülkemizden çekileceği söylentileri varken, ülkemize hiç gelmeyen ürünlerinden birini göstermek ne kadar doğru bilmiyorum ama tek bildiğim bu ruj paletinin renklerinin şahane olduğu! İlk başta belirtmem gerekiyor ki bu ruj paletini beğendiyseniz yurtdışından almak çok kolay, ASOS dan sipariş verdiğinizde hem gönderim ücreti ödemiyorsunuz hem de çok büyük ihtimalle gümrüğe takılmıyor. En azından tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki bugüne kadar asos'dan onlarca sipariş verdim, hepsi de sorunsuz şekilde elime ulaştı, üstelik genelde 8 işgünü sonrasında bende oluyor. Gelelim bu şahane "Roses muses" ruj paletine.. Birbirinden güzel 3 soft renkten oluşuyor, ikisi pembe tonlarında diğeri ise tam bir dudak rengi. Bundan sonraki makyaj uygulamalarımda bu ruj paletini bol bol kullanacağım için dudaktaki duruşunu henüz göstermiyorum :) Daha önce Bourjois'in rujlarını anlatmıştım size, yapısını da çok beğeniyordum. Bu ruj paletinde yer alan rujların yapı olarak onlar kadar iyi olduğunu söyleyemesem de renklerini o kadar sevdim ki bana herşeyi unutturuyor :) Tabi burada göründüğü kadar renk vermediğini belirtmem gerekiyor, rengin belirgin olabilmesi için birkaç kat sürmek  gerekiyor. İçinden çıkan minicik fırçası uygulama için çok pratik olmasa da ruj fırçası bulunmadığı durumlarda gayet iyi iş görüyor. 


Soft pembe tonlarda rujlara ihtiyacınız varsa tek bir ruj paleti alarak bu ihtiyacınızı kolaylıkla karşılayabilirsiniz, tabi performansı konusunda beklentileri biraz düşük tutmakta fayda var ;)











Hiç yorum yok: