9 Ocak 2014 Perşembe

Az makyaj ürünüyle çarpıcı makyaj

Çok çok az ürünle çarpıcı bir makyaja ne dersiniz? Bazen makyaj yaparken çok fazla ürün kullanmaya üşeniyorum, yani kapatıcısından tutun da kaş farına kadar bir çok ürünü sürmek gelmiyor içimden. İşte böyle günlerde kurtarıcım olan bir makyajı göstermek istiyorum size. 


Kullandığım ürünlerin markalarını söylememe gerek yok çünkü bu makyajda kullandığım ürünlerin benzerlerini birçok markada bulabilirsiniz. Ten makyajı için BB krem veya pudra, allık, çok hafif aydınlatıcı bir göz farı, siyah eyeliner, maskara ve son olarak da koyu pembe bir ruj. Bakalım sonuç nasıl olmuş?












Nasıl buldunuz bu basit makyajı? Bu arada allık silinmiş gibi durmuş ama hiç alakası yok aslında, ışıktan herhalde :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Lütfen artık bu kadar güzel olma, kıskanıyorum :) Şaka bir yana az da olsa, cok da olsa, sen her halinle güzelsin Aylin'im. Cok da yakışmış. Sevgiler.

audrey dedi ki...

rujun rengi güzelmiş.. :-))

Unknown dedi ki...

Cok dogal ve gunluk bir makyaj ornegi olmus :) allik ve rujun uyumu da mukemmel!

Unknown dedi ki...

Çok çok güzel. Tek kusur, eyeliner kuyrukları. Gözleri biraz düşük göstermiş. Az daha yukarıdan çeksen ya? :)

Makyajın Kimyası dedi ki...

çok güzel ve abartısız, doğal makyajlar yapıyorsun çok beğeniyorum, ne zaman görsem benim de bi süslenesim geliyo ama ertesi sabah hep üşeniyorum :))