7 Aralık 2013 Cumartesi

NYC Expert Last ruj 443

NYC markasının ojelerini hepimiz kullanıyoruz da rujlarına hiç şans vermeyi denediniz mi? Bence bir deneyin. Doğrusunu söylemek gerekirse ben çok ön yargılıydım, yani 4.95 tl fiyatı olan bir ruj ne kadar iyi olabilir ki diye düşünüyordum. Yanılmışım yapısı hiç de fena değilmiş, yumuşacık, nemlendirme özelliği gayet iyi, kuruma ya da birikme yapmıyor. Benim aldığım renk "443 Purple crush", metalik mor-pembe arası bir renk. Her zaman kullanabileceğim bir renk olmasa da aynı tonlarda allık ve hafif bir göz makyajı ile hiç fena durmuyor. Başka güzel renkleri de vardı, özellikle çok uçuk tonlarda bir pembe vardı onda aklım kaldı. Metalik tonlarda rujlar seviyorsanız bir şans verin derim. NYC standlarını Watsons mağazalarının büyük bir çoğunluğunda bulabilirsiniz.





Resim yazısı ekle





2 yorum:

Makyaj Dünyam dedi ki...

Bende eyelinerını kullanıyorum , çok memnunum haklısın önyargılı olmamak gerekiyor :)

Unknown dedi ki...

Bence de çok güzel duruyor.Görünüş olarak çok yakışmış size, pişman olunmadan alınacak bir ürün olduğunu gözlemledim..Zaten çok ekonomik fiyatı :)