22 Aralık 2013 Pazar

Mira (Serenay Sarıkaya) Makyajı

Bundan sonra ara ara ünlülerin makyajlarını paylaşmaya karar verdim. Ne dersiniz güzel olmaz mı? :) Mesela cuma akşamı Medcezir'i izlerken Serenay Sarıkaya nam-ı değer Mira'nın sürekli aynı tarz makyajları tercih ettiğini fark ettim. Mira sürekli dumanlı, sanki uzun süre gözünde kalmış da dağılmış gibi makyaj yapıyor. Aslında çok da özel bir makyajı olduğunu söyleyemem, siyah göz kalemi ve toprak tonlarında bir göz farı yeterli. Dudaklarda ise mat tonlarda rujlar tercih ediyor, genelde dudak tonlarında hepsi.





İşte bu makyajda kullandığım ürünler




  • The Balm Meet Matte far paletinden toprak tonlarında bir göz farı, Inglot far paletinden ise koyu kahve göz farını tercih ettim. Koyu kahveyi çok az kullandım, sadece gölge yapmak için.
  • Guerlain fondöten, kusursuz bir ten makyajı için en büyük yardımcım
  • Bourjois healthy mix concealer
  • Yves Rocher siyah göz kalemi
  • Bourjos aydınlatıcı pudra
  • Sleek Makeup kontör paleti
  • Benefit aydınlatıcı kalem
  • Yves Rocher Volume Vertige maskara
  • NARS Dolce Vita kalem ruj, bana tek bir ruj seç deseler kesinlikle bu olur!



Makyajın son hali böyle :)












Oldukça sade ve aydınlık bir makyaj. Fakat bu göz makyajını ben günlük hayatımda çok tercih etmem. Siz ne dersiniz, Mira makyajı denemeye değer mi?

8 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel olmuş eline sağlık
fikir de çok güzel ama yanına o ünlünün fotoğrafını koymanı onerebilirim=)
sevgiler..

iremkız dedi ki...

bence de çok güzel bir fikir... Özellikle çok doğal duran makyajları nasıl yaptıklarını merak ediyorum..

Sargita Der Ki dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SAĞLIK DEDEKTİFİ dedi ki...

Sayfanı, yazılarını inceledim çok hoş olmuş. Makyajın yüzüne çok yakışmış:) Bana da beklerim :)

SAĞLIK DEDEKTİFİ dedi ki...

Sayfanı, yazılarını inceledim çok hoş olmuş. Makyajın yüzüne çok yakışmış:) Bana da beklerim :)

Adsız dedi ki...

Miranin surekli kullandigi mat bir bordo ruj var. Aradim bulamadim bi turlu :( bilsen bilsen sen bilirsin?

Unknown dedi ki...

Bence hoş bir makyaj olmuş ;)
bu makyaja Mac Please me ruj da gidermiş ;)
Sayfan ve yazılarınla henüz tanıştım çok beğendim, benim sayfama da beklerim http://www.bygulsum.com ;)

Adsız dedi ki...

Gercekten cok guzel ve kuusursuz bir makjaj elerine salik :)