14 Aralık 2013 Cumartesi

Kazak havası tag'i

Denizshares (Denizin paylaştıkları) bloğunun tatlı mı tatlı sahibesi sevgili Denizcim beni "kazak havası videosu"nda tag'lemiş :) Deniz'i henüz keşfetmediyseniz mutlaka bloğuna bir bakın derim, Youtube'da da Denizshares ismiyle bulabilirsiniz. Videolarını izlemeye başladığınızda bağımlılık yapacağını iddia ediyorum. Denizciğime sevgilerimi ileterek soruları cevaplamaya başlıyorum. 


Bu arada ilk kez taglendim sanırım :) Ay çok keyifliymiş :) Özellikle böyle şeker bir tagi yapıyor olmak çok keyifli..


Kış deyince aklına ne geliyor?

Kış benim için lahana gibi kat kat giyinmek, bol bol atkı, bere takmak, sakin sakin kar yağarken keyifli bir yürüyüş yapmak demek


Favori kış aksesuarın?

Kesinlikle içi polar, kocaman ponponlu, uzun kulaklı şapkam :)


Kahve mi? Çay mı? Salep mi?

Kesinlikle Türk kahvesi. Hatta her gün içmesem kendime gelemiyorum. Bir de kahveyi içtikten sonra fal kapatınca tadından yenmez. Hele bir de güzel fal bakan bir arkadaşım yanımdaysa oooooff offff :) Ben de normalde fal bakıyorum ama kendime hayrım yok tabi :)


Favori kış mumun?

Bath & Body Works'ün Twinkling night mumu.. İçimi sıcacık yapan tam bir kış mumu..





Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

Kırmızı ruju hoş bulsam da eyeliner olmadan yapamam sanırım. Eyeliner kesinlikle bakışlara anlam katıyor!



En sevdiğin kırmızı ruj?

Kiko'nun aşağıda görebileceğiniz rujunun tonunu çok seviyorum.




En çok giydiğin kazak?

Her ne kadar yeni almış olsam da bundan sonra sık sık giyeceğim bir kazağı göstermek istiyorum. Oxxo'dan aldığım çok güzel koyu yeşil rengi olan kazağım. Taytlarla giymek için şahane. Fiyatı 50 tl, başka renkleri de vardı bir bakın derim. 




En son aldığın kazak?

Kazak değil hırka ama olsun :) Koton'da bu hırkayı görür görmez benim olmalı dedim! İşlemelerine bayıldım! Fiyatı 80 tl.





Çocukluğundan bir kış anını bizimle paylaş

Aklıma gelen birşey olmadı desem :/ sanırım annem kar yağdığında bizi dışarı çıkarmıyordu :))





Favori kış ojen?

Golden Rose 01 numara bence tam karlı havalara uygun bir oje. Severek kullanıyorum.




Kısa bot mu uzun bot mu?

Kesinlikle uzun bot! Özellikle dar pantolonlarda çok şık duruyor.



Favori kış parfümün?

Calvin Klein Euphoria.. Çarpıcı ve içimi ısıtan bir parfüm. Üstelik çok da kalıcı, tam kışa göre.





Favori kış makyaj ürünün?

Eyeliner'ı genelde kış aylarında kullanmayı tercih ediyorum. Yazın çok fazla geliyor sanki.


Favori kış cilt bakım ürünün?

L'occitane shea butter el kremin kesinlikle vazgeçilmezim. Çok el kremi denedim bunun kadar iyisini görmedim!




Kış mı yaz mı?


Kışı ayrı sevsem de bence yaz.. İstediğimi giyip istediğim yere gidebiliyorum yaz aylarında, benim için özgürlük demek.




Yazının sonuna kadar sıkılmadan okuduğunuz için teşekkürler ^_^



2 yorum:

denizshares dedi ki...

Tatlicim bir cirpida okudum valla yazini :) Super olmus kuzucum, ellerine saglik. Bayildim her zamanki gibi, zaten sen yazarsin da ben hic begenmem mi ;) Hemen listeme ekledim bir kac urun, bu arada twinkling night yeni bath & body works mumlarindan, bugun yakacagim senin icin hehehehe
cok tesekkurler kuzucummm :)

Unknown dedi ki...

Canım teşekkür ederim :) o kadar tatlısın ki senin tagini yapmak çok keyifliydi!videolarına da sana da bayılıyorummm :*