21 Aralık 2013 Cumartesi

IVOIRE DE BALMAIN.. Asil ve sofistike kadının kokusu..

Bugün size son zamanlarda en çok keyif aldığım lansmanlardan birini anlatmak istiyorum. En keyif aldığım lansman diyorum çünkü kahramanı bir parfüm, hem de nasıl çarpıcı bir parfüm anlatamam. Balmain Ivoire aslında yıllardır var olan bir parfüm, fakat Balmain'in yeni tasarımcısı Olivier Rousteing'in dokunuşuyla bambaşka bir parfüme dönüşmüş. İlk Ivoire de Balmain 1979 yılında yaratılmışken, yeni Ivoire 2012 yılında bizimle buluştu. Yeni Ivoire'ye 80'lerin en popüler parfümünün modern versiyonu diyebiliriz.

Bunları duyduktan ve parfümün notalarını biraz araştırdıktan sonra kokusunu çok merak etmeye başladım. Lansmanın yapıldığı Baylo Bistro'ya girer girmez hemen parfümü denedim. Bu arada Baylo ne kadar sevimli bir mekanmış, üstelik ikram ettikleri başlangıçlar çok nefisti. Yemek için kesinlikle gitmeyi düşünüyorum.


Yeni Ivoire beni cidden çok şaşırttı. Üst notaları mandalina, portakal ve menekşe yaprakları, orta notaları gül, yasemin, ylang-ylang ve iris çiçeği, alt notaları ise vetiver, sedir ağacı, paçuli ve vanilya olan bir parfümün çok karmaşık ve yoğun olmasını bekliyordum. Fakat kokladığımda çok yanıldığımı anladım çünkü Ivoire oldukça yumuşak, ferah ve fresh bir parfüm. Aynı zamanda oldukça da çarpıcı! Hani bazı kokular vardır, burnunuza geldiği anda "bu parfümün adı ne?" diye sorma ihtiyacı duyarsınız, Ivoire de onlardan biri. Üstelik 10 dakikada bir bambaşka bir notasını hissettiriyor, sürekli değişen bir parfüm. Ama her hali birbirinden güzel! Bugüne kadar çok farklı parfümler kullandım, çiçeksi kokulardan baharatlı kokulara kadar. Ama rahatlıkla söyleyebilirim ki Ivoire'nin parfümlerimin arasında bambaşka bir yeri olacak. Bu kokuyu tek bir kelimeyle tarif edecek olsam, bu kelime kesinlikle "asil" olurdu. Asla sıradan değil, çok farklı, çok orjinal ve çok sofistike.
















Parfüm ilginizi çektiyse Douglas mağazalarında bulabilirsiniz.


Bu güzel organizasyonu düzenleyen TE-HA Kozmetik'e, lansman boyunca çok ilgili ve tatlı olan Tuğçe ve Burcu Hanım'a çok teşekkürler.

Hiç yorum yok: