11 Aralık 2013 Çarşamba

Deborah Milano Rosseto Shinecreator 6

Deborah Milano markasının birçok ürününü kullanma fırsatım oldu ve genel olarak memnun kaldığımı söyleyebilirim, fakat bu ruja kesinlikle bayıldım! Yumuşacık kadifemsi bir yapısı var, sürülüşü çok rahat, dudakları asla kurutmuyor ve çok güzel nemlendiriyor, birkaç saat boyunca dudakta hiç bozulmadan kalabiliyor. Bendeki "6" numaralı rengi, çok hafif bir pembe, hatta o kadar hafif ki dudağa renkten çok ışıltı veriyor diyebilirim. Ama ben bu ışıltıya bayılıyorum, özellikle koyu göz makyajı ile şahane bir uyum sağlıyor. Dudağın rengini daha açık gösterip, ıslak bir görünüm elde etmeyi sağlıyor. Son zamanlarda elim sürekli bu ruja gidiyor, sürmekten büyük keyif alıyorum. Hatta tüm renkleri benim olsa diye düşünmüyor da değilim :) Deborah Milano markasını Watsons mağazalarında bulabilirsiniz, çok net hatırlamıyorum ama 20 küsür tl civarında bir fiyatı vardı. Hafif tonlarda bir ruj arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim.











Hiç yorum yok: