24 Aralık 2013 Salı

Bourjois Java Aydınlatıcı Pudra

Kurabiye kokulu pudram benim! İşte bu pudrayı böyle seviyorum ben :) Hem kutusu şeker, vintage bir görünümü var. Hem yapısı güzel cildime çok doğal bir aydınlık veriyor. Hem kokusu çok şeker aynı kurabiye gibi yiyesim geliyor. Daha ne olsun? Ülkemizde de olsa fena olmazdı mesela. Ben Paris'ten almıştım, iyi ki de almışım! Bourjois markasının hiçbir ürünü bugüne kadar beni hayal kırıklığına uğratmadı, umarım söylenildiği gibi ülkemizde satmaktan vazgeçmezler. Inglot'dan sonra kozmetikseverler için ikinci büyük kayıp olur bence. Ürüne dönecek olursak, aydınlatıcı pudra ne işe yarar diye merak edenlere açıklamak istiyorum. Aydınlatıcı pudrayı fondöten/pudra üstüne uygulayabilirsiniz ya da hiçbir şey sürmeden sadece bu pudrayı kullanarak yüzünüzün aydınlık görünmesini sağlayabilirsiniz. Ya da benim genelde yaptığım gibi göz altıma kapatıcı uyguladıktan sonra aydınlık bir görünüm elde etmek için göz çevreme uyguluyorum. Diğer bir görevi de concealer veya pudrayı sabitlemek, üstünden bir fırçayla hafifçe geçtiğinizde ciltte daha uzun süreli kalmasını ve daha sağlıklı bir görünüm elde etmeyi sağlıyor. Bu ürünü bulamam diye sakın üzülmeyin birçok markada muadili ürünleri kolayca bulmak mümkü, bundan önce ben Makeup Forever'ın pudrasını kullanıyordum mesela. Okumak için TIKLAYIN.












Aydınlatıcı pudralar ile aranız nasıl? Makyaj rutininize dahil etmeyi düşünür müsünüz?

1 yorum:

miracle dedi ki...

Ben Bare Mineralsin toz fondötenini kullanıyorum, onunda aydınlatıcı etkisi var.
Bu fondöten Make up Forever ınkinden daha iyi durmuş sizde bence. ;) Birde içerikleride eklerseniz çok iyi olur kullandıklarınızın.