11 Kasım 2013 Pazartesi

Bourjois Rouge Edition 11

Bourjois'in rujlarını hiç deneme fırsatınız oldu mu? Olmadıysa en kısa sürede mutlaka deneyin derim çünkü ben neden daha önceden keşfetmemişim diye hayıflanıyorum. Birbirinden güzel çeşit çeşit renklerin arasından karar vermek hiç de kolay olmadı. Ama bu rengi seçtiğim için hiç pişman değilim çünkü bayılarak kullanıyorum. Rengi şeftali ve uçuk pembe arasında tarif edebilirim. İnanılmaz canlı ve çarpıcı bir ton. Çok hafif bir göz makyajıyla beraber kullanıldığında bile yüze güzel bir canlılık veriyor. Rujun yapısı yumuşacık, çok kolay sürülmesini sağlıyor. Dudağı asla kurutmuyor, tam tersi dudakta kaldığı süre boyunca nemlendirici etkisi hissediliyor. Kalıcılığı ise gayet yeterli en az 2-3 saat boyunca hiç bozulmadan kalıyor. Normal fiyatı 38 tl idi, fakat Watsonsda %30 indirimde yakaladığım için daha uygun fiyata geldi. Bu rengin beyaz tenliler başta olmak üzere buğday ve esmer tenlilere de çok yakışacağını düşünüyorum.













Nasıl buldunuz bu rengi? Bu tonlarda rujları hiç kullandınız mı?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bayıldım rengine.bos vaktimde mutlaka gidip bi bakmalıyım.sizde güle güle kullanın

Unknown dedi ki...

Rengi çok güzel durmuş dudaklarında güle güle kullan! :)

Unknown dedi ki...

Mutlaka bakmalısın teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :))

Aner dedi ki...

Rengine bayildim, cok guzel. Gule gule kullanin :)