16 Kasım 2013 Cumartesi

Bourjois Healthy Balance Powder 53 Beige Clair

Bourjois markasının istisnasız her ürününü bayılarak kullanabilirim sanırım, çünkü Bourjois bugüne kadar kesinlikle yanıltmadı beni. Kış aylarında açık tonlarda pudralar kullanmayı daha çok seviyorum, açık renk bir ten ve koyu dudaklar kışa çok yakışıyor bence.. Bu nedenle bir pudra arayışına girdim ve uzun zamandır merak ettiğim Bourjois'in bu pudrasını aldım. Öncelikle şunu belirtmek gerekiyor ki makyaj ürünlerinin içeriğine karşı hassas biriyseniz bu pudrayı kesinlikle kullanmamalısınız. Çünkü içinde metil ve propil paraben mevcut. Bourjois markası güvendiğim bir marka olduğu ve bir uzmanla konuştuğumda bana her kozmetik ürünü için tolere edilebilecek ve cilde zararı olmayan bir paraben oranı var dediği için içeriği beni çok endişelendirmiyor. Kapatıcılığı orta seviyede diyebilirim, ben fırçayla uygulamayı tercih ediyorum, süngerle uygulandığında kapatma özelliği çok daha fazla oluyor. Mat bitişli bir toz pudra ve 10 saate kadar matlığını koruduğunu iddia ediliyor ama yüzümde 10 saat kalmadığı için matlığını koruması mümkün değil :) Kalıcılığını 4-5 saat koruyabiliyor, gün içinde mutlaka tazelemek gerekiyor. Çok hafif bir parfüm kokusu var ve sürüldükten sonra uçup gidiyor. Hassas ciltlerin de kullanımına uygun, dermatolojik olarak test edilmiş. Bendeki 53 Beige Clair rengi, açık bir bej tonu. Yüzümdeki duruşunu en alttaki fotoğrafta görebilirsiniz. Bu pudranın normal fiyatı 30 küsür tl civarındaydı sanırım. Bu aralar Watsons mağazalarında Bourjois ürünlerinde %30 indirim varken bir şans vermek istersiniz belki ;)











4 yorum:

denizshares dedi ki...

Bebis cilt tipin nasildi? Denemek istiyodum hep bunu, super oldu yazin :) Bu arada sondaki fotoya bittim :)

Unknown dedi ki...

Benim cilt tipim yağlı canım :)

MelonunOjeleri dedi ki...

Dibi görülmüş :):)

PİSİMEL dedi ki...

bloğunuz cok güzel bana da mutlaka bekliyorum