4 Ekim 2013 Cuma

Eylül'de instagramda neler oldu??

Bakalım eylül ayında instagramda neler paylaşmışım.. İnstagramdan beni takip edemeyen takipilerim için her ay paylaşmayı düşünüyorum.. Üstelik koskoca bir ayın özetini birkaç fotoğrafla görebiliyoruz :)




Sapanca sonbaharda bile güzeldi.. Biraz serin ama çok güzel..








Ereğli pidesi yediniz mi?? Yemediyseniz Zonguldak ereğli'ye yolunuz düşerse mutlaka tadına bakın..







Bir sabah servis beklerken üstüme düşen bu güzel tüyle günüm aydınlandı resmen :) Bunu bir işaret olarak algıladım :)








Benim minik bıdığımın doğum günü vardı (Ablamın kızı, benim değil :) ).. Barbie bebeklerini alınca ondan mutlusu yoktu, yüzünden de belli zaten :)








Free friday.. En sevdiğim.. Sürekli bu şekilde giyinebilsem ofiste verimliliğim artar çok iddialıyım bu konuda :)







Blogger kızlarla 80'ler temalı makyaj yaptık.. Biz çok eğlendik siz de beğenmişsinizdir umarım :)







Different hair Metrocity ile büyük değişimi yaşadık.. 4 yıl aradan sonra saçımı boyadım..








Yeşil ve morun şahane uyumunu kullandım ve hoş bir makyaj çıktı..








Tekin Acar Bebek mağazasında Beauty fest için buluştuk, çok keyifliydi..








Sonbahara sonbahar makyajı olmadan başlanır mı?? 






Cevahir Debenhams'da Guerlain'ın yeni koleksiyonunu ve standını bol bol kurcaladım.. 











Bir eylül de böyle geçti.. Umarım Ekim ayı hepimize sağlık, huzur ve musmutlu günler getirir ve eylül'ü aratmaz :)

Hiç yorum yok: