30 Eylül 2013 Pazartesi

NYX Natural Far Paleti

NYX Natural far paletini çok beğenerek almıştım, tabi internetten sipariş vermenin zararları tester'ını denemeden dokunmadan alınca pigmentasyonu hayal kırıklığına uğratabiliyor.. Aslında renkler çok güzel görünüyor, hepsi birbirinden soft ve natürel.. Fakat rengini verebilmesi için üst üste birkaç kat sürmek gerekiyor.. Kalıcılığı da iyi değil, far bazı olmadan kullanılırsa çok uzun süre kalmıyor.. 








Aslına bakarsanız ne kadar zor renk verse de ilk baştaki ve en sondaki dışındaki renkleri seviyorum..







Soldan en baştaki far kesinlikle rengini vermiyor, kat kat sürülse bile.. Onun yanındaki gold tonlarındaki ışıltılı olan ise gayet hoş.. 






En kötüsü de en sağdaki kahve-gri tonlardaki far, pigmentasyonu çok kötü..








En alttaki kahverengi olan gördüğünüz gibi renk verme konusunda gayet kötü.. Kat kat sürmeme rağmen hala silik görünüyor..





NYX Natural far paleti de bu şekilde.. Dediğim gibi denemiş olsaydım kesinlikle almazdım.. Sadece görünümden ibaret :)


Sizin NYX ürünleri ile maceralarınız var mı merak ediyorum :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hay aksi aslında çok güzel görüüyordu kutusunda :) bende internetten almayı düşünüyordum gözüm kalmıştı bu palette .. :) senin için iyi bir deneyim olmamış ama teşşekürler paylaştığın için :)

Unknown dedi ki...

Rica ederim :) keşke göründüğü kadar iyi olsaydı :(