12 Eylül 2013 Perşembe

Different Hair ile büyük değişimi yaşadık..

İnstagram ve twitterdan takip edenler bilir, günler öncesinden #buyukdegisim hashtagi ile büyük sürprizin sinyallerini vermiştik.. Nimo Stylo bloğunun sahibi sevgili Ceren, Serap Tan bloğunun sahibi sevgili Serap ve Alışveriş Makyaj bloğunun sahibi sevgili Şebnem ile birlikte.. Cerencim bu etkinliği düzenlediğin için tekrar teşekkürler, çok keyifliydi :)

Büyük değişimi yaşamak için Different Hair, Metrocity'e doğru yola koyulduk.. Different Hair kuaför salonlarının sahibi Uğur Atasoy'un eşi aynı zamanda halkla ilişkiler sorumlusu Sevgi Hanım bizi inanılmaz pozitif bir şekilde karşıladı ve yakından ilgilendi.. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum :) 

Sonuçları gördüğünüzde ama senin değişimin büyük olmamış ki falan demeyin çünkü emin olun bu benim için büyük bir değişim cidden.. Yaklaşık 4 yıldır saçımı boyamadığım için tereddütlerim vardı, hatta hiç boyamak istemiyordum.. Doğal saç rengimi sevdiğim ve beyazlar çıkana kadar direnmek istediğimden boyamıyordum.. Ani bir kararla kendimi deneyimli kuaförlerin ellerine teslim ettim.. 







Veeeee sonuç..  İçinde hafif bakırlıklar olan bir kahveye dönüştü saçım..








Dört blogger ve değişimden öncesi..






Büyük değişimden sonrası.. Soldan sağa ben, Şebnem, Serap ve Ceren.. Kızların saçları birbirinden güzel oldu vallahi :)





Biz hem değiştik hem çok eğlendik.. Umarın siz de beğenmişsinizdir..

Bu güzel organizasyon için Ceren'e ve Sevgi Hanım'a çok teşekkürler..

5 yorum:

Nimo dedi ki...

Ben teşekkür ederim tüm cesaretinizle katıldığınız için yahu :)

Şimdi bakıyorum da kendi saçın bu renk olsa cuk olurmuş, çok doğru bir karar oldu sahiden :)

larcencielblog dedi ki...

Çok doğal durmuş saç rengin, güle güle kullan :))

Adsız dedi ki...

Gule gule kullanın ..

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Cerencim :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler..