26 Eylül 2013 Perşembe

Cildinizle yeniden barışmanızı sağlayacak bir krem..Activar Day Cream..

Herkese mutlu cumalar :)

Activar markasını daha önce duydunuz mu?? Duymadıysanız hemen anlatmaya başlıyorum :) Activar markasının ürünlerinin en önemli özelliği içeriğindeki AC-11 maddesi.. Bu madde 2000 yıldır Peru'da Amazon ormanlarında yerli kabileler tarafından, yaşlıların, eklem ve kanser hastalarının tedavisinde kullanılan tıbbi bir bitki olan ve modern tıpta da kullanılan Uncaria tomentosa'dan elde ediliyor.. Özellikleri ise yaşlanmayı geciktirmesi, bağışıklığı güçlendirmesi, DNA ve ultraviyole hasarlarının onarımını desteklemesi.. 

Activar onarıcı gündüz kremi  ise tüm bu özelliklere ek olarak kırışıklık, ince çizgiler, ciltteki renk düzensizliklerinin giderilmesi ve gözeneklerin sıkılaşması için özel maddeler içeriyor.. Kullanmaya yaklaşık 1.5 ay önce falan başladım ve etkilerini hemen gördüm.. Benim cildim yağlı ve ara sıra sivilce problemim oluyor. Aynı zamanda ergenlik sivilcelerden kalan lekelerim de var, haliyle renk düzensizlikleri de mevcut. Kremden sonra ise tüm bu problemlerimde azalma olduğunu gördüm.. Üstelik cildimdeki ışıltıyı çevremdekiler bile fark etti.. Krem bildiğimiz kremlerden farklı, hep açık renkli kremlere alışkınız ya bu biraz sütlü kahve renginde :) Çok azıcık bir miktar bile tüm yüze sürmek için yeterli oluyor, cilt üzerinde çok güzel yayılıyor.. Dilerseniz içindeki aplikatörü ile de uygulayabilirsiniz, ben pek tercih etmiyorum, aslında hijyen açısından aplikatör kullanmak çok önemli.. Biliyor musunuz gündüz kremi olmasına rağmen ben gece yatmadan sürüyorum, gece uyurken çok daha etkili oluyormuş gibi geliyor.. Hadi en alttaki fotoğrafa ışınlanalım ve benim cildimde neler yapmış bakalım :)














İlk başta söylemek istiyorum ki fotoğrafta filtre yok.. Yüzümde de sadece BB krem ve azıcık aydınlatıcı var.. Sonuç ortada..




Bu kremi alırken düşünmenize neden olacak tek şey fiyatı olabilir.. 50 ml 220 tl.. Ama inanın ben cildime bu kadar iyi geldiğini gördüğüm bir ürünü alabilmek için birçok üründen feragat edebilirim..

İlginizi çekerse Activar ın sitesinden sipariş verebilirsiniz..

Hiç yorum yok: