18 Temmuz 2013 Perşembe

Kiehls Nişantaşı Citys Lansmanı..

Kiehl's markasının ürünlerini ne kadar beğendiğimi ara ara anlatıyorum size.. Nişantaşı Citys mağazasının lansmanı ile de ürünleri yakından tanıma ve mıncıklama fırsatı bulduğum için çok mutluyum.. Genel olarak tüm Kiehl's mağazaları çok güzel ama bu mağaza daha bir şirin göründü gözüme nedense.. Belki de mağaza çalışanlarının sıcak kanlılığındandır :)





1851 yılında bir eczane olarak kurulan Kiehl's markasında cidden çok güzel ve çok yararlı ürünler var.. Mağazaları da her detayıyla masal gibi :)








Mr.Kiehl's ile fotoğraf çektirmek bir gelenek olsa gerek :)Eksik kalmayayım :)



Şebnem's blog blogunun sahibesi canım arkadaşım Şebnem ve ben.. Serap'ım ya senle hiç fotoğrafımız yok :( Bir dahakine ilk iş fotoğraf çektirmek ;)






Hangi marka böyle bir garanti verebilir ki?? Kiehl's veriyor ama..




Bunlar da Kiehl's ürünlerinden en popüler olanlar.. Hepsi birbirinden güzel ve faydalı..





Bakalım top 3 de ne varmış..








Serap Tan blogunun sahibesi fıstığım, tatlı arkadaşım Serap..






Beautiful and sweets blogunun tatlı sahibesi İnci'ciğim..






Bize ürünler ile ilgili bol bol bilgi veren ve bizi mükemmel bir şekilde ağırlayan Kiehl's markası pazarlama müdürü Çağatay Bey'e sonsuz teşekkürler.. Benim yüzlerce soruma bıkıp usanmadan cevap verdi sağolsun :)






Mağaza müdürü Janet Hanım ve Serap cilt analizi sonrasında ürünler hakkında konuşurken..





Ben de cilt analizi yaptırdım ve benim cildime uygun olan ürünler bunlarmış.. Hepsini alasım geldi ama kendimi tutup sırayla alacağım ;)





Biliyor musunuz Kiehl's mağazası çalışanları bu analizleri bize özel yapmıyor. Siz de herhangi bir Kiehl's mağazasına uğrayın, cilt analizi yaptırmak istiyorum diyerek size uygun ürünleri öğrenebilirsiniz.. Hatta Kiehl's markası tester konusunda o kadar cömert ki size uygun ürünlerden tester alıp deneme fırsatı bulabilirsiniz..



Bakalım whishlistime neler eklemişim..


Birbirinden muhteşem 4 farklı kokusu..





Saç uçlarını besleyen ve kolay şekil vermeyi sağlayan muhteşem saç bakım kremi..




BB kremi..




Cildin bebek cildi gibi olmasını sağlayan muhteşem kokulu vücut losyonu.. Creme de Crops..





Cildin yenilenmesini ve sıkılaşmasını sağlayan mucizevi Rosa Arctica krem..





Soldan sağa.. Sevgili Audrey, Janet Hanım, Serap, Ben, Şebnem ve İnci..






Cildime uygun ürünlerin testerlarını aldım, denemeye başladım bile, sonuçları en kısa sürece paylaşacağım..




Birbirinden güzel duş jelleri ve losyonlar.. Denemek için sabırsızlanıyorum..
 




Bir kozmetik macerası daha böyle keyifli bir şekilde bitti.. Biz çok eğlendik, aynı zamanda bilgilendik.. Çağatay Bey'e ve organizyonun gerçekleşmesini sağlayan İnci'ye teşekkürler..


Siz de kendinizi şımartmak için mutlaka bir Kiehl's mağazasına uğrayın.. Cilt analizi yaptırın, ürünler hakkında bilgi alın, sonra da testerlarını alıp çıkın.. Emin olun en kısa sürede tekrar gitmek isteyeceksiniz ;)

5 yorum:

audrey dedi ki...

harika bir akşamdı.. çok teşekkürler.. yazı da çok güzel olmuş..sevgiler..:-))

beautiful and sweets dedi ki...

yazıları okudukca orda hissediyorum kendimi yine:) Ben bb yi iiyiki almışım, kullanıyorum hergun tekbasına vaya fondöten altına.

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim :) en kisa surede tekrarlamak gerek ;)

Unknown dedi ki...

Evet ya :) ben de istiyorum bb sinden :)

Unknown dedi ki...

İstanbul'a gittiğimde uğramam gereken bir yer anladığım kadarıyla :)