15 Haziran 2013 Cumartesi

Yves Rocher kırılmaya karşı kuvvetlendirici bakım

Yves Rocher ürünlerinden sık sık bahsediyorum sizlere.. Fakat bugüne kadar böyle bir ürünleri olduğunu hiç bilmiyordum.. Bilsem bugüne kadar kullanmaz mıydım!!Hassas ve yumuşak tırnaklar için kırılmaya karşı kuvvetlendirici bakım kremi olarak nitelendirebileceğim bu ürünü haftada 2 bazen 3 kez tırnaklarıma uyguluyorum. En alttaki fotoğrafta görebileceğiniz gibi çok küçük miktarlarda tırnaklarıma koyup güzelce yediriyorum. Bu işlem sonrasında tırnaklarımın çok sağlıklı olduğunu hissediyorum. Normalde tırnaklarım hassas ve kırılmaya çok müsait. Hatta zaman zaman soyulduğu bile oluyor. Bu kremi kullanmaya başladığımdan beri daha iyi olduğunu söyleyebilirim..İçerisinde organik kako yağı ve organik karite yağı yer alıyor.. Bu yağlar tırnaklarım inanılmaz şekilde güçlenmesini sağlamasının yanında aynı zamanda kako yağının muhteşem kokusu bu kremin bağımlısı yapabilir sizi.. Kakao kokusu bence yazın vazgeçilmez kokuları arasında.. Düşünsenize bir ürün var hem tırnakları güçlendiriyor, mis gibi kokmasını sağlıyor, hem de fiyatı uygun 14.90 tl. Üstelik ayın son günü indirimine denk gelirseniz yarı fiyatına almanız bile mümkün.. Hassas tırnaklarınız varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim..



 






Hiç yorum yok: