9 Haziran 2013 Pazar

Yeşil gözleri daha çekici göstermenin yolları..

Baştan itiraf edeyim de mavi gözleri de beğeniyorum ama yeşil gözlere karşı ayrı bir sempatim var. Hatta kahverengi gözlü olmama rağmen güneşe baktığımda veya ağladığımda gözlerimin yeşile çalan bir renk olduğunu iddia ettiğim bile olur :) Ne yapabilirim ama o kadar hoş duruyor ki yeşik renk, makyaj yapmasan bile gözler ışıl ışıl duruyor düşünsenize.. Çok isterdim yeşil gözlü olmayı, hatta sürekli yeşil göz kalemi almamın sebebi de belki budur :) Peki yeşil gözlüler için doğru makyaj nasıl olur?? Aslında birden fazla alternatif var, en çok hoşunuza gideni seçmek sizin elinizde.. 

Hadi bakalım neler varmış..





Toprak tonları sevenler için bu göz makyajı bir alternatif olabilir..







Dumanlı makyaj her zaman renkli gözleri ortaya çıkarmak için ideal..




Kahverengi göz farı da bir alternatif olabilir fakat aman dikkat, doğru tonlada kullanılmazsa yorgun bir görünüm vermesi de muhtemel..




Siyah göz kalemi.. Yeşil gözlerin ışıldamasını sağlar..




Gri tonlarda makyaj.. Benim yeşil gözlere en çok yakıştırdığım renklerden biri.. Gözleriniz yeşilse ve hiç denemediyseniz mutlaka deneyin derim..




Kim demiş yeşil gözlere yeşil makyaj yakışmaz diye.. Gayet de güzel yakışıyormuş bakın..Önemli olan doğru rengi kullanıp, doğru gölgelendirmeyi yapmak..





Perlament mavisi makyaj.. Kesinlikle çok başarılı, davetler için ideal..




En çok hangisini beğendiniz bakalım?? Herhangi birini uygulamayı düşünür müsünüz? Yorumları bekliyorum :)

1 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

2.resimdeki göz makyajı tamda benim tarzım benimde koyu yeşil gözlerim var,Allahdan sümük yeşili olmamış yoksa pek isyankar olurdum :P açık yeşil gözleri beğenmiyorum ((: