25 Haziran 2013 Salı

Takanka'nın şipşirin küpeleri..

Uğur böceği figürünü oldum olası severim zaten.. Bir de küpede olunca daha bir sevimli görünüyor gözüme nedense.. Bu şirin küpeler blogger buluşması için Takanka tarafından hediye olarak gönderildi.. Takanka.com'un takılarını hep merak ederdim, bu sayede ne kadar güzel ürünleri olduğunu görmüş oldum. Sitesini incelerseniz envai çeşit kolye, yüzük, bileklik, küpe, çanta vs. olduğunu görebilirsiniz. Yalnız çok fazla bakmayın çünkü ben baktıkça kafak karışıyor, hangisini alacağıma karar veremiyorum hepsi birbirinden güzel çünkü.. Mesela bu küpelerin taşları kristal ve kendisi altın kaplama imiş.. Bunun gibi daha neler neler var.. İncelemek isterseniz TIK TIK.










Takanka.com'a ve Şenay Hanım'a bu güzel hediyeleri için çok teşekkürler :)

2 yorum:

Ecem dedi ki...

ay ben bunları yeriim :)

Unknown dedi ki...

Çok şirin di mi :)