24 Haziran 2013 Pazartesi

Rexona Shower Clean deodorant..

Herkese günaydın.. Bugün benim için pek aydın değil, keyifsizim ama umarım sizin için öyle değildir..

Rexona'nın deodorantlarını daha önce de kullanıp memnun kalmıştım. Hani şu aralar bir reklamı var ya bir kadın sokakta duştan çıktığı havlusuyla dolaşıyor, hah işte o reklam bunun reklamı :) Reklam bu kadar ilgi çekici olunca haliyle insan merak ediyor.. Gerçekten reklamda vaad ettiği kadar gün boyu duş ferahlığı sağlıyor mu diye.. Valla ben denedim gördüm hiç de o kadar abartıldığı gibi gün boyu ferahlık falan sağlamıyor. Üstelik pudralı olması her zaman söylüyorum benim için çok büyük bir eksi. Pudralı deodorantlar bana çok yapay geliyor, sanki tüm ter bezlerimi kapatacak ve zarar verecekmiş gibi hissediyorum :) Değişik bir psikoloji :) Kokusu kesinlikle güzel.. Ayrıca açılıp kapanan kilidi sayesinde oldukça güvenli, çantaya atıldığında her hangi bir riski yok.. Valla özellikleri bu şekilde denemek istersiniz belki :)











1 yorum:

Ecem dedi ki...

Bu tespit için teşekkürler :)