18 Haziran 2013 Salı

NYX Allık "Summer Peach"..

NYX markasının allıklarını keşfettiğimden beri vazgeçemiyorum!! Hafif ve ışıltılı yapısı, renkleri muazzam!! Kendi küçücük ama marifetleri çok büyük :) Bir kere renk verme özelliği çok iyi, gördüğünüz rengi birebir elde edebiliyorsunuz.. Yanaklara sürüldüğünde kalıcılığı çok iyi.. Özellikle bu rengine bayılıyorum.. Adı  "Summer peach" yani tam yazlık bir şeftali rengi.. Hem şeftali tonlarında olması hem de ışıltılı yapısı sayesinde yazın vazgeçilmezlerimden oldu.. Kolumdaki duruşuna bakarsanız ne kadar hoş bir renk olduğu açıkça görülüyor.. Diğer renklerini de almamak için kendimi zor tutuyorum :) Bu allık beni çok şaşırttı aslında, hem bu kadar hafif yapılı olup hem de bu kadar iyi renk vermesi cidden inanılmaz.. Değişiklik olsun yurtdışından sipariş vereyim derseniz Beautyjoint sitesinden alabilirsiniz.. Fiyatı 5.99 dolar..


















5 yorum:

Unknown dedi ki...

Rengi çok hoş güle güle kullan:)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Esin D. dedi ki...

Rengine bayıldım, güle güle kullan. :-)

sebnemsblog dedi ki...

Çok güzelmiş tatlım rengi, bende mi alsam ne:)

Unknown dedi ki...

Valla al kusum pisman olmazsin ;)