18 Haziran 2013 Salı

Golden Rose Impression oje #14..

Ne zamandır Golden Rose'un impression serisinin peşindeyim :) Drugstore'lara baktım baktım bulamadım, en sonunda internet sitelerine geldi de aldım rahatladım :) Peki neydi beni bu kadar çeken şey? Tabi ki de tüylü yapısı, aslında içinde tüyler varmış gibi duran yapısı desek daha doğru olur.. O kadar merak ettim ki ilk gördüğüm andan itibaren.. Hani şu kadife ile yapılan tırnak süsleme var ya onu anımsattı bana.. Hiç uğraşmadan aynı etkiyi yakalayabileceğimi düşündüm.. Hazıra konacağım ya hemen :)

Gelelim bu ojenin yapısına.. Bir kere oldukça yoğun bir yapısı var, sürerken çok hızlı ve dikkatli olmak lazım çünkü hemen sabitleniyor.. Ayrıca içindeki tüyümsü şeyleri eşit dağıtabilmek çok önemli yoksa bir tarafta toplanması işten bile değil. Kuruduktan sonra da pütür pütür bir yapısı oluyor, herkesin alışabileceği bir yapıda değil sanırım.. Bunların dışında görünüm olarak çok beğendim.. Çok orjinal duruyor.. Fiyatı 6.5 tl, biraz pahalı olduğunu düşünüyorum ama farklı bir ojem olsun derseniz alınabilir..






















6 yorum:

Esra dedi ki...

ben de mağazasında bulamamıştım. görevli kadının haberi bile yoktu böyle bir şeyden :)
fiyatları da bu kadar gereksiz pahalı olmasa keşke :(

dayanamıcaz işte napıcaz alıcaz mecbuuuuuuur :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Evet kadife tırnak yapısındaki süslemelere çok benziyorlar,ama fiyatı çok gibi geldi bana :/Zaten holly koleksiyonundan beğendiğim 2 ojeyide aldım bunu hiç alamam güle güle sür pembe güzel seçim olmuş (: Buarada benim bloğumada bir uğramanı isterim beğenirsende izleyicim olmanı dilerim bloving var ama kullanamıyorum anlamıyorum ben onu eğer kapanırsa twiterım var :))

Unknown dedi ki...

Evet canım fiyatı pahalı ama almazsak çatlarız, dediğin gibi alca mecbuuuur :)

Unknown dedi ki...

Bak benim de holiday koleksiyonunda gözüm var, tutuyorum kendimi almamak için :) gelirim ziyaretine ;)

sebnemsblog dedi ki...

Çok güzeeeel, her rengini alası geliyor insanın:)

Unknown dedi ki...

Guzel de canim kullanimi cok rahat degil, cok puruzlu :(