10 Haziran 2013 Pazartesi

Apolena ile orjinal çantalara sahip olmak mümkün..

Sizlere Apolena markasından bahsetmek istiyorum. Apolena mutfak ürünlerinden, ev dekorasyonuna, yatak örtülerinden çantalara kadar geniş ürün portföyüne sahip bir marka.. Ama geniş ürün yelpazesinden öte çok orginal çantaları var.. Bir çok güzel ürün var ama ben özellikle çok amaçlı çantalarından bahsetmek istiyorum. 20*25 cm boyutlarındaki bu çantaları bir çok yerde kullanabilirsiniz ama ben daha çok makyaj çantası olarak kullanmayı tercih ediyorum. İnanılmaz pratik ve şık duruyor.. Bu çantalar keten görünümlü ve dokulu kumaştan üretiliyor ve bu kumaş da kullanım kolaylığı sağlıyor.. Bu güzel çantaları incelemek için TIK TIK. Bakalım nasıl modeller varmış..













Nasıl çok güzeller değil mi?? Hepsi benim olsa ne güzel olur :)


Bunun dışında çok güzel çantaları da var.. Bakalım onlardan hangileri benim olsun isterim :)







Ay buna bayıldım ama ben!! Masal gibi baksanıza :)
 


Bu köpüşlü olan da muhteşem!!




Hepsi birbirinden güzel değil mi ama.. Ben de almak istiyorum derseniz siteye gitmek için TIK TIK

1 yorum:

denizinsarkisi.blogspot.com dedi ki...

Ben de Apolena ürünlerini çok beğenerek kullanıyorum, özellikle yastık ve çantalar favorim, desenleri müthiş!