29 Mayıs 2013 Çarşamba

Rimmel London Salon Pro Oje.. Get a Nail Tan...

Blog yazmamaya ancak 2 gün dayanabildim.. Bu aralar canım sıkkın olduğu için biraz ara vereyim demiştim ama o kadar alışmışım ki her gün yazmaya dayanamadım :) Hem Watsons'a yepyeni ojeler gelmiş sizinle paylaşmadan durabilir miyim :)

Dün akşam Rimmel'in Scandaleyes kalemlerine bakmak için Watsons'a uğradım, bir de ne göreyim renk renk ojeler gelmiş, üzerlerinde etiketleri bile yok.. Hemen aldım iki tane.. Bu renk çok farklı geldiği için ilk sırayı ona veriyorum.. Bu renge ten veya nude demek çok doğru olmaz aslında.. Nude daha çok tam ten rengi oluyor fakat bu ondan daha koyu.. Fotoğraflarda da rengini çok net görebilirisiniz.. İlk başta bana hafif bir kına sürülmüş izlenimi yaratsa da sonradan gözüm alıştı, hatta farklı ve hoş bir renk olduğunu söyleyebilirim :) Bana sorarsanız kesinlikle nude'un bir iki tık daha koyusu.. Yapı olarak gayet iyi, tombik fırçasını görünce biraz hayal kırıklığına uğrasam da sürerken çok rahattı.. Kalıcılığı açısından üzerine bir top coat sürmenizi tavsiye ederim.. Fiyatı 4.99 tl, Wastonslarda bulabilirsiniz..

Nasıl beğendiniz mi rengini??











2 yorum:

Esra dedi ki...

tam aradığım renk, çok güzel durmuş sende de :)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim, aradigin rengi bulmana sevindim :)