7 Mayıs 2013 Salı

Pastel pembe oje #61

Herkese günaydın, şu an sizlere tıklım tıklım bir otobüsten yayın yapıyorum :) Allahtan bugün oturdum, oturmadığım günlerde o kadar kötü oluyorum ki öğlene kadar terör estiriyorum resmen :( Otobüste vakit geçmiyor ben de boş durmayıp son zamanlarda çok beğendiğim bir oje var onu yazayım dedim..

Pastel 61 numara aslında klasik bir pembe..sizi bilmem ama ben pembe renkli ojeleri sadece bahar/yaz aylarında sürebiliyorum. Hal böyle olunca havalar henüz tam anlamıyla ısınamasa da hemen bir tane aldım.. Bu renk şişesinde içinde ışıltılar varmış gibi dursa da tırnağa uygulandığında hiç de öyle parlak durmuyor. Fotoğraflarda parlak görünmesinin sebebi hem ışığın yansıması hem de üzerine NYC top coat sürmüş olmam. Pastel ojelerin özellikle fırçalarını beğeniyorum, sürülmesini kolaylaştıran bir yapısı var. Kuruma hızı da orta olduğundan istediğim gibi sürebiliyorum, acele etmeme gerek yok. Ay ne çok yazdım bu ojeyle ilgili :) Sonuç olarak ben beğendim, renginde hoş, pembe oje almal isterseniz değerlendirebilirsiniz. Fiyatı 2 küsür gibi birşeydi..













2 yorum:

Unknown dedi ki...

Rengi çok şekermişş kuzucummm :)

Unknown dedi ki...

Sağol kuşum :)