8 Nisan 2013 Pazartesi

Davetler için kolay ve şık saç modelleri..

Düğün, nişan, sünnet :) davetlerinin başlamasına az kaldı.. Sizin davetli olduğunuz kaç düğün, nişan var bilmiyorum ama benim çok fazla.. Hatta 2 hafta sonra eşimin kardeşinin düğünü var, elbise, ayakkabı, çanta tamam da saçımı nasıl yaptıracağıma bir türlü karar veremedim.. Ben de biraz araştırma yaptım, kırmızı halıda kadınlar nasıl yaptırıyormuş acaba saçını diye..Sizinle de paylaşmak istedim, eminim sizin de işinize yarayan birkaç model çıkacaktır..



Omuza düşen, hafif maşalı dalgalı saçlar kesinlikle değerlendirilebilir..




Hoş bir yandan topuz nasıl olur??




Bunu çok beğendim.. Çok sade alttan bir topuz.. Kesinlikle değerlendiricem..






Yandan bu salaş topuz nasıl??




Dağınık toplanmış saçlar da hiç fena olmaz aslında..



Saçının güzelliğine güvenenler için at kuyruğu mükemmel olur..




Başka bir sade topuz..



Vintage tarzı bir toplama şekli de süper olur ama her kuaföre güvenilmez..



Klasik bir topuz da her zaman vazgeçilmezdir..


Aralarından beğendikleriniz oldu mu?? Sizin yakında düğün, nişan organizayonları var mı bakalım??

Hiç yorum yok: