14 Şubat 2013 Perşembe

The Body Shop Tea Tree Foaming Cleanser/ Çay ağacı özlü köpüren yüz temizleme jeli

Uzun süredir Avene'in yüz temizleyicisini kullanıyordum ve çok memnundum fakat bu ürünün de çok methini duydum ve denemeye karar verdim. Benim cildim karma olduğundan bana çok da uygun bir ürün aslında. Sizin cildiniz de karma, yağlı veya lekeli ise rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bu köpük ile cildinizi hem temizleyip hem de onarabilirsiniz. Bileşiminde organik çay ağacı yağı ve tamanu yağı gibi doğal kaynaklı aktif içerikler olduğundan hem temizleme hem onarım sunuyor bizlere.. Yüzümü ıslatıyorum, azıcık bu temizleyiciden elime sıkıyorum, yüzüme masaj yaparak uyguluyorum, son olarak da bol su ile yıkıyorum.. Beğendim aslında, Avene'e çok fazla alışmıştım, bakalım bu onun yerini alacak mı :) Fiyatı 21.90 TL..







Hiç yorum yok: