14 Ocak 2013 Pazartesi

Stil ikonu : Sarah Jessica Parker

Bu kadının güzel olduğunu kesinlikle düşünmüyorum ama kendine has bir havası olduğu kesin.. Oyunculuk performansı da kesinlikle çok başarılı fakat iddialı olduğu başka bir konu var.. Giyim tarzı.. Kendisi stil ikonları arasında gösteriliyor. Gelin birkaç kıyafetini beraber inceleyelim.. Bakalım gerçekten dedikleri kadar var mı ?









Yani evet bence farklı ve hoş kıyafetler seçiyor. Ama bu kadar kazanırken böyle tarz şeyler seçmesi normal değil mi Allah aşkına?? Seçememesi anormal olurdu :)



Fotoğraflar: www.style.com

2 yorum:

Gülbeşeker dedi ki...

Güzellik görecelidir derler... Katılıyorum...
Bu hanım klasik güzellik tarifinde bendecede değil, bizde parayı bulanlar ilk iş burnunu hokkalatır, Sarah Parkerda irice olan burundan kaybediyor ama yaptırmayı düşünmüyor(estetik olsaydı şimdiye kadar olurdu) bende bu nevişahsına münhasır davranış özelliğini takdir ediyorum...

ama göze hoş gelir taraflarıda var, teniyle uyumlu havalı saçları ve harika tondaki mavi gözleri güzel bulduğum tarafları...

yazının stil ikonu kısmına gelirsem, giyim zevki olduğu çok açık... giyim tarzını beğeniyorum... yazıdaki son paragrafına maalesef muhalefetim arkadaşım... çuvalla parası olduğu halde zevksiz giyinen insanlar var dünyada... haksızmıyım?

Unknown dedi ki...

Haklısın tabi :) giyim zevki parayla satın alınan bir şey değil sonuçta..