23 Ocak 2013 Çarşamba

INGLOT Aydınlatıcı pudra

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki hanımlar duyduğum kadarıyla Inglot kapanmıyormuş sadece küçülmeye gidiyormuş, bu nedenle de bazı mağazaları kapatıyorlarmış. Geçen gün Inglot mağazasına uğradım alışveriş yaparken bir sorayım dedim, bu şekilde bir cevap aldım. Umarım doğrudur, kapanırsa gerçekten çok üzülürüm. Çünü ürünleri bence gerçekten çok hoş ve fiyat kalite indeksi oldukça yüksek. 

Gelelim bu pudraya.. Hiç aklımda yoktu pudra almak ama ışıltısının büyüsüne kapıldım. Kapatıcılığı var mı diye sorarsanız hayır yok.  Yani normal bir pudradan beklediğiniz performansı bundan beklemeyin ama artıları var bence, o yüzden şans vermekte fayda var. Bir kere çok sağlıklı bir aydınlık veriyor yüze.. Ama uyarmakta fayda var, biraz dozunu kaçırırsanız hani düğünlerden önce bazı kadınlar sim kutusunun içine batıp çıkmış gibi oluyorlar ya hani hah işte öyle olmanız işten bile değil. O nedenle pudra fırçasına azıcık azıcık alıp yüzünüze pıt pıt sürmenizde fayda var :) Normal fiyatı 45 TL ama 3 ürün alınca %50 indirim olunca oldukça uygun fiyata oluyor. 

Benim kapatıcılığa ihtiyacım yok, yüzüme canlılık versin derseniz şiddetle tavsiye ederim..














Hiç yorum yok: