25 Ocak 2013 Cuma

14 Şubat Sevgililer günü için en uygun hediye..

Düşündüm de ben bu 14 şubatta yüzük istiyorum.. Eşime duyurulur.. Çok pahalı olmasına gerek yok, zevkli olması yeterli.. Aslında bana da 14 şubatta hediye almak saçma geliyor, ama başkalarına hediye geldiğini görünce içim buruluyor. Bu nedenle en iyisi hediye alıp vermek bence :) Hadi bakalım şu yüzük alternatifleri nelermiş. Belki beylere biraz fikir vermiş oluruz. Siz de bu yazımı gösterirsiniz onlara, "aaa bak ne güzel yüzük" diyin, onlar mesajı alacaklardır :)



Biraz iddalı birşey olsun derseniz bu pembe tek taş tam size göre..



Sade bir model.. Hem son zamanlarda her yerde gördüğümüz üzerinde sonsuzluk işareti olan yüzüklerden daha farklı.. Hoş olmuş..



Yine çok gösterişli bir yüzük.. Üzerindeki minik minik taşlar oldukça hoş ama unutmayın hanımalar bunlardan biri bile düşse uğraş dur..

Buna bayıldım işte.. Çok sade, çok minimal ama aynı zamanda çok şık..




Fiyonk sevvenlerdenseniz bu model tam size göre..



Yine bir tek taş, ama modeli biraz farklı..



Nedense bu yüzük çok hoşuma gitti.. Çok farklı ve orjinal geldi..



Buna aşık oldum.. O deniz atları, yüzüğün mavisi ne kadar hoş.. İstiyorum bundan!!


Yine bir tek taş, ama rose..




Sevgililer gününe özel, onu ifade eden bir yüzük olsun derseniz kalp şeklindeki bu yüzün en uygun olanı sanırım..

Veee en çılgınını sonlara sakladım.. Üzerinde "aşk" yazsın, bir de üstüne taşlı olsun derseniz böyle buyrun :)

Bu ise resmen bu yüzüklerin kraliçesi.. bakar mısınız şu ihtişama?? 





Nasıl buldunuz bakalım yüzükleri? Hangisi daha çok sizin zevkinize hitap ediyor??

Hiç yorum yok: