3 Aralık 2012 Pazartesi

1V1Y'den alışveriş mi? Bir daha asla..

Bir zamanlar internetten çok fazla alışveriş yapardım.. Trendyol, markafoni, limango, morhipo vs. hepsinden alırdım. Sonra baktım ki bunun sonu yok bir çoğundaki hesabımı kapatıp aralarından 2 tanesini seçip bırakmıştım. Bunlar 1V1Y ve Morhipo'ydu.. Ara ara 1V1Y'den bir şeyler alıyordum ta ki geçen gün beni çok kızdıran bir şey yapana kadar.

Bir saat siparişi verdim, sipariş verdiğim saatin rengi "lavanta" rengi olmasına ve saatin üzerinde rengin adı yazmasına rağmen kalkıp bana "lila" bir saat gönderdiler. O kadar sinirlendim ki sinirlenmemin sebebi resmen beni aptal yerine koymaları, hayır ben nasıl görmem farklı rengi gönderdiklerini, belki müşteri yer diye ona yakın bir renk göndermişler inanamadım!! Daha da kötüsü var, mail atıyorum ve karşımda muhatap bulamıyorum kesinlikle geri dönmüyorlar. Bir hata yapmışlar müşteriden özür dileyip, telafi etmeye çalışacakları yerde umurlarında olmuyor!! Daha önce de onlara ulaşmaya çalışmıştım siparişimi iptal etmek için haftalarca beni aramadılar, ne zaman aradılar biliyor musunuz ürünü tedarik ettik gönderiyoruz demek için aradılar.

Şu saat olayını halledeyim bir daha asla 1V1Y'den alışveriş yapmam!! Hatta atıyorum New Balance ayakkabılar 50 tl imiş deseler dönüp bakmam bile, o kadar da kendilerinden soğutuyorlar müşteriyi.

Mağdurum ve hala bana dönüş yapmadılar :(

Sizin de buna benzer şeyler başınıza geldi mi hiç??


Hiç yorum yok: