30 Kasım 2012 Cuma

Yemediyseniz mutlaka yemeniz gerekiyor!!


Hiç bir zaman aram tatlıyla iyi olmamıştır, tam bir tuzlu hayranıyım ben. Aslında bu kadar tuzlu yediğim halde tansiyonumun düşük olması kaderin cilvesi sanırım :) Hatta bazı malum günlerde cips cips diye dolanırım, kuruyemiş, cips ne varsa yerim. Hal böyle olunca kendi çapımda bir cips uzmanı sayılabilirim.

Geçen yıl Londra'ya gittiğimizde marketten bir cips aldım ve hayatım değişti :P şaka bir yana onu yedikten sonra buradakiler çok fazla beğenmemeye başladım. Neden peki nedir yani bu cipsin özelliği?? Hani bizde ketçaplı, acılı, peynirli falan diye cipsler var ya bu cips resmen "deniz tuzu ve balzamik sirke"den yapılmış. Evet ben de ilk yediğimde çok yadırgamıştım ama sonra acayip hoşuma gitti. Çok fazla yenildiğinde dudakları uyuşturması da çok acayip :) Peki bu cipsi nerelerden bulabiliriz diye soracak olursanız maalesef ülkemizde yok :( Sadece ingiltere'de var, bir de antalya civarında varmış diye duydum. Roma da sadece bir yerde satıldığını gördüm..

Bu kadar güzel bir tadın bu kadar zor bulunur olması gerçekten üzücü :(  İngiltere'ye yolunuz düşerse mutlaka deneyin derim. Bana da bir arkadaşım getirdi, onun tadını çıkarıyorum :)





Hiç yorum yok: