4 Kasım 2012 Pazar

BURT'S BEES Lemon Butter Cuticle Cream- Tırnak eti yağı



Hani bazı ürünler vardır çok fazla işe yaramasa da onları sevmekten, onları kullanmaktan vazgeçemezsiniz. Hah işte bu da onlardan biri olmaya aday.. Burt's bees ürünleri zaten muhteşem kokuyor, bu krem de mis gibi bir limon kokusuna sahip.. Bir çok kadın hayatı boyunca tırnak etleri için birşey kullanmıyor ve de hayatlarında bir şey eksilmiyor esasen. O nedenle bu ürünün gerekliliği tartışılır.. Orası öyle de ben çok merak ettim, ingiltere'den gelen birinden rica ettim. Bugün elime ulaştı ve bunu alarak ne kadar doğru bir iş yaptığımı anladım. Bir kere bu bana 2 sene yeter kolay kolay asla bitmez. İkincisi o kadar güzel kokuyor ki canım sıkıldığınında çantamdan çıkarıp sürerim. Üçüncüsü bugün ilk kez kullanmama rağmen işe yarayacağını hissediyorum, şimdiden tırnaklarımın kenarlarını yumuşattı.

Size tavsiyem yurt dışına gidip gelen bir tanıdığınız varsa ona sipariş verin, buralardan oldukça fiyatı yüksek. Boyner'de 30 TL civarındaydı sanırım.








Hiç yorum yok: