30 Ekim 2012 Salı

VALENTINO- Valentina Assoluto New Fregrance- Yeni Parfüm



Sanırım aşık oldum, evet çok ciddiyim yoksa bu parfüme karşı hissettiklerimin başka bir anlamı yok. İtalya'ya giderken duty free de boş boş dolaşıyordum ve inanın aklımda parfüm almak hiç yoktu. Sonra karşıma Valentino'nun standı çıktı. Normalde nedir parfüm diyince aklımıza Bvlgari, Lancome, Chanel vs. gelir.. Şahsen ben bugüne kadar gidipte valentino'nun parfümünü koklayayım dememiştim. Keşke deseymişim!! O nasıl bir koku öyle, nasıl soft, nasıl masalsı, nasıl insanı alıp götüren notaları var. Hal böyle olunca hiç aklımda yokken alıverdim. Buralarda 80 ml'in fiyatı 290 TL civarında sanırım.

Üst notaları bergamot, şeftali, tuber, orta notaları sümbülteber, italyan yasemini, madagaskar vanilyası, alt notaları ise oakmoss, paçuli, sedir ağacı..

Kesinlikle vazgeçilmezlerim arasına girecek bir parfüm.. Kokusunu aldıkça içim ısınıyor resmen, o kadar harika..










Hiç yorum yok: