10 Eylül 2012 Pazartesi

Nasıl yardımcı olabilirim?



Biliyorsunuzdur belki Google'da arama yaptığınızda aradığınız şey benim blogumda da yer alıyorsa bloguma yönlendirilme ihtimali var. Böyle arama yaparken bloguma yönlendirilen arkadaşların aramalarından birkaç tanesini paylaşmak istiyorum sizlerle.. Gülsem mi yoksa bana yönlendirdiği için google'a mı kızsam bilemedim. Başlıyoruz..

kol kaslarını nasıl şekillendirebiliriz? : Bak şimdi kelin merhemi olsa kendi başına sürer zaten. Bunun cevabını bilsem şu an birine el sallarken kollarım bıngıl bıngıl sallanmazdı dii mi canım? Google niye bana yönlendirdi bilmiyorum ama gelmişken illa birşeyi şekillendireceksen saç şekillendirmeye falan bakabilirsin belki..

12-14 yas sac duzumleri : Birşey anlayan beri gelsin.. Saç düzümleri diye bir tabir hayatımda duymadım, hele 12-14 yaş saç düzümleri diye birşey hayal bile edemedim yani o derece. Ne bu yaşa göre mi değişiyor?

sac nasil uzar : Ahh annemmm bilsem ben kendiminkini uzatır, sonra da fotoğrafını çekip gerine gerine koyardım bloguma, Rapunzel oldum diye. Birşeyler yazıyorum arada badem yağı, susam yağı falan ama ııı ıııh olmuyor.

makyajsiz kendini kotu hisseden :  Ben evet o benim işte.. Gözlerim alerji oldu 1 haftadır göz makyajı yapamıyorum diye kafam aşağıda dolaşıyorum resmen. Bak bu doğru bir arama olmuş :) Ama kötü hissetmeye gerek yok Allah'ın bir bildiği var ki böyle yaratmış, yoksa eye liner sürülmüş halde falan doğardık di mi ama?

avene nasıl : İyi canım nasıl olsun işte iş güç.. Sen nasılsın, sen de iyisindir umarım, çoluk çocuk nasıllar? Bu ne biçim arama ya? İyice üşengeç olduk valla "avene nasıl" diye yazınca hemen herşey çıkıyor dimi? Hangi ürününü soruyorsun, hangi konuda nasıl? Hiç biri yok, armut piş ağzıma düş.

gelin çiçeği siyah beyaz : Birinin fena halde içi kararmış, gelin çiçeğini siyah beyaz yapmayı düşünüyorsan bence evlenmeyi bir kez daha düşün canım zira yürümeme ihtimali yüksek. Yoksa bu sene moda olcak da ben mi bilmiyorum?

çinko oksit nedir :  Canım yaaa kimyagerim falan yazdım ya ondan heveslendi herhalde kesin bu biliyordur çinko oksiti diye.. Yok bebişim ya o konular ilgili çekmiyor artık. Sen iyisi mi benden sonraki linklere tıkla.

dörtlü güzel gül resimleri : Hadi gül resmi arıyorsun, tamam güzeli de olsun istiyorsun peki dörtlü olması nerden çıktı yavrucum? Hayır bana ne tabi, niye bana yönlendirilmiş bilmiyorum ama insan merak ediyor tabi. 40 yıl düşünsem dörtlü güzel gül resmi aramak gelmez aklıma.. Tebrik ediyorum.

clinigue cubby nasildir : Bu aramayı yapan arkadaş bence sen hiç Clinique markasıyla falan ilgilenme git direkt flormar, golden rose falan kullan. Nasıl olsa aradaki farkı anlamayacaksın. Baksana clinique yerine clinigue, chubby yerine cubby yazmışsın. Hadi başka kapıya..

güzel siyah göz resimleri : Merak ettim napıcak acaba? Siyah göz fetişistliği mi var acaba? Bir dakka ya hem siyah göz yok ki , en fazla koyu kahve gördüm ben. Var mı yoksa? Bak benim kafam da karıştı.

kiehl s vicut argan yagi : Bu ne yahu Bir demet tiyatroda Feriştah vardı, benim diri vicuduma falan derdi. Bu da o kafadan. Hani harflerin yeri karışmış desem "i" ve "ü" yan yana bile değil. Kesin vicut diye biliyor  bu..

kot mavisi şal ve siyah : Bu aramaya yorum bile yapmıyorum, Allah akıl fiki versin diyorum.

siyah mavi güller : Biri çok fena takmış güllere. Yok bizde yoooookkk başka yerlere bakar mısınız!!! Tüm romantikler benim bloguma takılıyor sanırım.






Hiç yorum yok: