3 Ağustos 2012 Cuma

PHYSICANS FORMULA Cashmere Wear Ultra Smoothing Bronzer- Bronzlaştırıcı


Physicans formulanın ürünlerini ne kadar beğendimi daha önce anltamıştım, en güzel özelliği cilde hiç bir şekilde zarar vermemesi..Zararlı kimyasallar ve PABA içermiyor..Gözenekleri tıkamadığı için cildin nefes almasını sağlıyor ve akne oluşumuna neden olmuyor..Güneşin zararlı ışınlarında karşı da cildi koruyor..Hipoalerjenik ve dermatologlar tarafından da öneriliyor. Tün bu özelliklerin dışında tabi ki mükemmel bir bronzluk sağlıyor. Ne çok hafif ne çok abartılı.. Tam olması gerektiği gibi.. Tatil sonrası bronzluğu pekiştirmek için mükemmel.. Bir kutuyu bitirdim ve aşağıda gördüğünüz çeşidinden aldım. Fiyatı 52 TL. İnternette veya yetkili eczanelerde bulabilirsiniz..


2 yorum:

beggummy dedi ki...

Tebrik ederim ne kadar sürede bitirdin?Benim de gözüm var bunda.Ama bir sürü bronzerım var asla bitmezler...

Unknown dedi ki...

Valla ocak ayında falan başladım sanırım, ama sürekli kullandım ve sonunda bitti. Kendime ödül olarak da bunu aldım. Artık "bitirmeden almak yok" felsefesini uygulamaya çalışıyorum :)