22 Ağustos 2012 Çarşamba

Mary Kate Olsen- Olivier Sarkozy



İlk kez bir çifti incelemeye alıyorum fakat bu çift gerçekten incelenmeyecek gibi değil.. Olivier Sarkozy Fransa Cumhurbaşkanı Nicholas Sarkozy'nin kardeşi.. Kızımızı da malum tanımayan yok, "Bizim Ev" (Full house) dizisinin meşhur ikiz bebeklerinden biri.. Ne kadar çok severdim bu diziyi, ikizlere de bayılırdım, çok şekerlerdi. Kızlar büyüdüler ve görterişli bir dünyaya adım attılar. Şu anda neler yapıyorlar diye sorarsanız inanın ki bilmiyorum, çok bilinen işler yapmıyorlar demek ki şu anda, yoksa duyardık :)

Neyse gelelim değerlendirmemize.. Kızımız 1986 doğumlu yani 26 yaşında, sevgili Olivier ise 1969 doğumlu yani 43 yaşında.. Bunun dışında gözüme çarpan en önemli özellik boy farkı.. Kız bence gerçekten hoş, adam ile ilgili ise yorum yapmama hakkımı kullanmak istiyorum. Sizlerin yorumlarına açığım.. Bu arada fotoğraflarda görünen diğer kız ise Olivier'in kızıymış. Bence ikisi de yanında kızı gibi duruyor ya neyse.. Sonuç olarak ben bu çifti beğenmedim, siz??










Allahım sen güzel kızlara akıl fikir ve doğru adamı bulma yeteneği ver ya Rabbim ya valla..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

:) Çok iyiymiş ... Ben en alttaki fotoğrafı hızlıca geçtim iki kızı ikizler adamı da babaları sanmıştım :)

Unknown dedi ki...

:) öyle gibi duruyor, yazik ya..