24 Ağustos 2012 Cuma

Kim Rapunzel olmak istemez ki..



Vücudumda saçlarım da dahil olmak üzere aynı familyadan gelen diğerleri ile de problemim var. Saçlarım kestirsem uzamaz, kirpiklerime rimel sürerim belli olmaz, millet kirpiklerinden dolayı göz kapaklarını zor açıp kapıyor o kadar fazla yani, benimkilerse saysan sayarsın yani o kadar az..Bakınız saçlarımı banyodan sonra kuruttuğumda aynen şöyle oluyorum


Biliyorum kötü görünüyor ama kendi kendime seviniyorum "çok saçım var heeee" diye, aradan yarım saat geçiyor, bütün o kabarıklık ve hacim gidiyor ve aynen şuna dönüşüyorum


Sevimsiz, biçimsiz, sönük bir hal alıyor..

Problemlerimden sadece biri bu, daha neler var. Mesela saçım bir türlü uzamıyor.. Aptal gibi gidip omuz hizamdan daha kısa kestirdim, şimdi uğraş dur, uzasın diye bekle.. Neyse ki bir çözüm buldum sanırım. Hem de çok kolay.. Eşit miktarda susam yağı ve badem yağını karıştırıp saç diplerime sürüyorum. Haftada bir kez yapıyorum, 1 saat kadar bekletip sonra yıkıyorum. Normalde çok üşengeç olduğum için ve bir süre sonra bırakma ihtimalim olduğu için Watsons'dan spreyli şişe aldım 3.5 TL'ye onun içine karıştırdım, banyoda hazır duruyor.. İnanır mısınız benim saçım bile baya uzadı, kullanmaya devam etmeyi hatta haftada ikiye çıkarmayı düşünüyorum. Yağları da aktarlardan veya Watsons'dan bulabilirsiniz..


Susam yağı
Badem yağı

Hiç yorum yok: