15 Ağustos 2012 Çarşamba

ESSIE favori ojelerim..


Oje seçerken genelde pembe, kiremit, kahverengi renkleri tercih ediyorum, bazen de açık renkleri seçiyorum kırık beyaz, bej vb. Fakat kırmızı ojeyle aram hiç mi hiç iyi değil.. Bazen başkalarında görünce hoş durmuş diye düşünüyorum ama kendimde görmeye gelince katlanamıyorum nedense.. Sizlere Essie markasında en beğendiğim renklerden ikisini anlatmak istiyorum.

Birincisi "Mademoiselle".. Çok çok hafif bir pembe, beyaza daha yakın bile diyebilirim.. Tırnakta çok zarif duruyor.. İngilterede kraliyet ailesinin bile tercihleri arasında olduğu söyleniyor, o derece yani :) Doğallıktan yanaysanız bu rengi tavsiye ederim..
 


Mademoiselle




 Diğer renge gelecek olursak tam da benim rengim diyebilirim, "Heavenly sunset", çok severek kullanıyorum. Pembe-kiremit arası çok doğal bir renk. Hem yaz hem kış her mevsimde kullanılabilir.. İçinde çok hafif simler de var, değişik bir hava katmış ojeye. Kesinlikle tavsiye ederim..

Heavenly sunset


 Beğendiniz mi bakalım?? :)



Hiç yorum yok: