31 Ağustos 2012 Cuma

Çantamın olmazsa olmazları..



Size çantamda yer alan ve birinden biri olmazsa kendimi eksik hissedeceğim şeylerden bahsetmek istiyorum.. Hepsini çok seviyorum, benim için vazgeçilmez oldular..





Çok seviyorum Nuxe'un bu kuru yağını.. Daha önce bir yazımda ayrıntıları vermiştim.. Nerelere kullanıyorum?? En önemlisi bütün yaz bacaklarıma kullandım. Bronz tenin üzerine sürünce o kadar güzel bir ışıltı veriyor ki herkes çorap giydiğimi sanıyor.. Vücut losyonları gibi vıcık vıcık da olmuyor, hem nemlendiriyor hem bulaşmıyor.. Sonra tırnak etlerim kuruduğunda hem el hem ayaklarıma uyguluyorum.. 
 Bayılıyorummmm..



L'occitane Shea yağı el kremi.. Beni benden alan tek el kremi. Hayatta hiç bir kreme değişmem. Kokusunu içime çekince kendimden  geçiyorum resmen :) En güzel özelliği de diyelim ki ellerime sürdüm ve ellerimi yıkamak zorunda kaldım, etkisi inanın geçmiyor..Yapısı da çok muhteşem, hemen emiliyor..

Watsons ıslak mendil.. Nasıl da çok çeşidi var.. Yaseminli, deniz kokulu, yeşil çaylı vb.. Hayat kurtarıyor gerçekten.. Çok da bereketli kullan kullan bitmiyor, zaten 3 paket bir arada satıldığı için çok hesaplı..

Nasıl tatlı nasıl doğal bir renk.. Yapısı da nasıl kadifemsi.. Sürüyorum sürdüğümü unutuyorum, yapış yapış olmuyor ve mükemmel bir kalıcığı var.. Hiç bir ruja değişmem..


Avene dudak koruyucu..Valla ben bu ürünü dudak koruyucu olmasına rağmen ruj niyetine kullanıyorum diyebilirim.. Sürüldüğünde parlatıcı gibi duruyor ve dudağı inanılmaz nemlendiriyor.. Hiç bir dudak koruyucuya değişmem sanırım..


The Balm Aydınlatıcı.. Bu da amacına uygun kullanmadığım ürünlerden.. Yüz veya göz altı için kullanılması gerekiyor fakat ben far olarak kullanıyorum.. Canım makyaj yapmak istemediğinde parmağımla göz kapağıma sürüyorum bir de far tamam.. Çok doğal bir ışıltı veriyor, ben açık rengini kullanıyorum. Beyaz tenlilere o daha uygun..



Çok tatlı bir ürün daha..Nars aydınlatıcı.. Özellikle yaz için çok uygun, yüze çok hoş bir ışıltı veriyor.. Seviyorum..








Hiç yorum yok: