10 Haziran 2012 Pazar

Benim güzel şallarım :-)) #3



Birkaç gün aradan sonra şallarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Umarım şallar konusunda sizlere biraz fikir verebiliyorumdur..







Çok severek kullandığım bir şal. Genelde siyah bluzlarla kullanmayı tercih ediyorum..





Çok seviyorum ya bu şalı. Nasıl mutlu oluyorum taktığımda.. Bilin bakalım ne ile kullanmayı seviyorum? Evet doğru yine beyaz t-shirt :) Yakında benim beyaz t-shirt den başka birşey giymediğimi düşünmeye başlayabilirsiniz :):)





Buyrun bakalım tam da baharlık bir şal.. herşeyle kullanılabilir..





Batik desenli güzel bir şal. Genelde yazlık montlar ile kullanmayı seviyorum..





Şahane bir şal.. Ama çok büyük ya, ancak kot ceketlerle falan kullanabiliyorum, günlük kullanım için aşırı büyük :(


Bu 5 şaldan hangisini en çok beğendiniz bakalım, yorumları alayım :)

Hiç yorum yok: