12 Nisan 2012 Perşembe

NEUTROGENA Pembe Greyfurt Scrub


Neutrogena zaten bu klasmandaki markalar arasında gerçekten beğendiğim bir marka.. Bu yeni ürünü ile bir kez daha takdir ettim kendilerini.. Benim gibi karma bir cildiniz varsa ve siyah notkalardan şikayetçiyseniz bu ürünü kullanmanızı tavsiye ederim. Haftada 2-3 kez uyguluyorum, ama benim aynı zamanda sivilce problemim de olduğu için sadece burun ve burnumun yanındaki bölgelere sürüyorum. Çene bölgemde sivilceler var ve bu şekilde bir scrub'ı sivilce olan bölgeye uygularsanız sivilcelerin diğer bölgelere yayılma ihtimali var her zaman.. Ovuşturarak sürüyorum sonra ılık suyla yıkıyorum bebek cildi gibi oluyor cildim yumuşacık, çok güzel bir his bırakıyor. Kokusu da greyfurt sevenler için ideal gerçi greyfurt seven var mıdır bilmiyorum :) Sonuç olarak kokusu da güzel diyebiliriz. Fiyatı 16 TL civarında..

Hiç yorum yok: