15 Mart 2012 Perşembe

MAVALA Double Lash Kirpik Besleyici- Uzatıcı

Gelelim yeni favorime.. Priori'nin kirpik besleyici serumuna 160 TL vermeyi gözde alamadım, uzun süredir Mavala'nın bu ürününü de merak ediyordum, almaya karar verdim. Henüz çok kısa bir süredir kullanmama rağmen çok umutluyum. Ürün ile ilgili okuduğum yorumlar çok iyi ve kullananlar çok memnun. Her gece kirpiklere ve kirpik diplerine uygulamanız ve sabırlı olmanız gerekiyor. Çünkü etkisini göstermesi 1 ayı buluyormuş. Yok ben sabırsızım dayanamam diyorsanız makyajda rimeli uygulamadan önce de kullanabilirsiniz fakat şahsen ben tercih etmiyorum. En güzeli gece yatmadan uygulamak ve etkisini gece göstermesini beklemek. Fiyatı 45.5 TL, genelde eczanelerde veya internetten bulabilirsiniz. Ben http://www.vimjo.com/ adresinden aldım. bilginize..

Hiç yorum yok: